dimarts, 31 de juliol del 2012

planta i test

Vaig fer aquesta planta per encàrrec. La té la meva germana a la taula del seu despatx per donbar-li un toc de color i alegria. El test és un pot de tonyina folrat de tires de paper de seda recargolades i enganxades amb cola blanca. Hi vaig posar mosi per clavar la planta i el vaig cobrir amb petites boletes de paper de seda marró (sembla sorra). Les fulles estan fetes de paper d'embalar verd (és el que he trobat que tingui un to de verd més realista).  La floreta ja no recordo quina era però és de sis pètalsi les vaig enganxar amb loctite a un filferro folrat de verd.

A la meva germana li agrada.... I a mi també, bastant. Si recordo quin model de flor era posaré referència i/o tutorial. A reveure!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada