dimarts, 17 de juliol del 2012

EL RAM DE ROSES PER A LA MEVA MARE


Fa un any vaig fer aquest ram de roses per la meva mare. Està fet amb paper quadrat d'origami de 90 grs. El paper verd és paper craft (d'embalar).Les fulles están retallades amb el contorn dentat i els nervis marcats amb l'ungla fent plecs. La tija la vaig fer amb filferro i una brida de plàstic molt llarga( les dues coses perque tingués un gruix realista) i ho vaig anar embolicant amb una tira de paper d'embalar del mateix verd. 


Aquest és el model millorat de la rosa Kawasaki. Laboriosa però molt bonica. 


Si voleu veure com es plega podeu clicar aquests links: 1a, 1b, 2, 3, 4. Són vídeos de Youtube en anglès però només cal mirar les mans. També podeu seguir aquests diagrames. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada